.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام خانه تيمي يك گروهك تروريستي در رامسر

امام جمعه رامسر از برچيده شدن خانه تيمي يك گروهك تروريستي در اين شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام و همكاري نيروي انتظامي و بسيج، يك خانه تيمي گروهك تروريستي در رامسر كه به برنامه‌ريزي و توطئه‌هاي شيطاني مشغول بودند، شناسايي و اعضاي آن دستگير و اين جرثومه فساد از اين شهر كنده شد.
وي اظهار داشت: مسئولان با خدمت شايسته و انجام وظيفه مناسب در واقع آبروي خود را حفظ مي‌كنند.
باقرزاده با اشاره به حوادث انتخابات سال گذشته تاكيد كرد: امروز با گذشت يك سال، راه از چاه مشخص‌تر از هميشه و حقانيت شفاف‌تر از گذشته است.
وي ادامه داد: امروز اگر كسي ادعا كند سران معلوم‌الحال فتنه در خط امام و انقلابند يا سفيه است يا مخالف رهبري و اگر مديري به خود اجازه دهد از سران فتنه حمايت كند نمي‌تواند مديري لايق باشد.
امام جمعه رامسر با اشاره به نقش سازنده انتقاد منصفانه تصريح كرد: اعتقاد داشتن به معناي انتقاد نداشتن نيست و مديران را نبايد در حد عصمت ديد زيرا انتقاد موجب رويش است.
وي خاطرنشان كرد: معناي حمايت از دولت به معناي حمايت صد در صد و بدون انتقاد بودن نيست.
باقرزاده بيان داشت: با وجود همه نقاط مثبت دولت اصولگرا و رئيس جمهوري شجاع و برآمده از خواست عميق آحاد جامعه در عين حال نسبت به برنامه‌هاي دولت و مديران شايد اشكالاتي باشد، اشكالاتي كه مراجع مطرح مي‌كنند، در عرصه‌هاي فرهنگي واقعا ضعف و نابساماني در عرصه برنامه‌ريزي فرهنگي وجود دارد، نسبت به بعضي عزل و نصب‌ها، زير سؤال رفتن شايسته‌سالاري در عزل و نصب‌ها، نسبت به مسائل اقتصادي و افزايش بي رويه قيمت‌ها، انتقاد جدي وجود دارد.
وي در پايان بيان داشت: برخي از مديران تا انتقادي مي‌شنوند به جاي پاسخ قانع كننده، چنان عرصه را بر منتقدان دلسوز تنگ مي‌كنند كه جرأت از ساير منتقدان گرفته مي‌شود، اينان به جاي برخورد منطقي در حقيقت صورت مسئله را پاك مي‌كنند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.691 seconds.